Recenzie: „Urinetown” de Stillpointe Theatre

ian. 24, 2022

marca Stillpointe Theatre din Baltimore este de a lua muzicaluri cult și non-mainstream, și cu resurse goale-oase și cel mai bun talent local absolut, oferind producții care te fac să te duci, „Wow! Îmi place teatrul muzical!”Acest lucru este valabil pentru spectacolul său de vară, intenționat, din păcate, numit Urinetown: The Musical.

distribuția Urinetown la Teatrul Stillpointe. Fotografie prin amabilitatea Teatrului.

Urinetown este tipul de spectacol Stillpointe excelează la ciudat, limba—in-obraz, și în întregime de divertisment. Pipi este esențială în Urinetown. Povestea satirică se află într-un viitor apropiat sumbru, în care toaletele private au fost scoase în afara legii de către Corporația malefică UGC (Urine Good Company), asemănătoare dictatorului, pentru a gestiona penuria catastrofală de apă după decenii de secetă. Situația este coaptă pentru o revoluție. 9 WC keeper Bobby Strong și interesul său de dragoste interzis, Hope Cladwell, fiica CEO-ului UGC.

este o premisă ciudată, care s—a născut în 1999 la festivalul anual al Teatrului ciudat din New York, Fringe (capitala DC Fringe este luna aceasta, iar Baltimore Charm City Fringe este în noiembrie-mergeți să vedeți excelent teatru ciudat). Dar, pe lângă faptul că este ciudat, este și foarte bun. Urinetown a ajuns la Broadway pentru o alergare de trei ani și mai multe premii Tony.

un spectacol bun în mâinile lui Stillpointe s-a dovedit de nenumărate ori a fi o producție remarcabilă. O parte din motivul pentru care Urinetown este atât de încântător este modul în care parodiază tropele tradiționale de teatru muzical—vizând spectacole precum Les Miserables și West Side Story printr-un obiectiv în stil Brecht. Finalul actului I este foarte „auzi oamenii cântând”, completat cu un steag mare care flutură. Actul II falsifică Jets vs. Sharks pre-lupta ” Cool.”Chiar dacă nu sunteți un tocilar de teatru muzical, veți obține în continuare că Urinetown se distrează la loviturile de pe Broadway cu buget mare.

un alt motiv pentru care producția de Urinetown a lui Stillpointe este atât de plăcută este distribuția sa remarcabilă și echipa creativă. Iată cât de bun este Stillpointe în a face magie din resurse mai puțin decât ideale. În noaptea de deschidere, luminile de scenă au încetat să funcționeze după numărul mare de deschidere și, în loc să se sperie, directorul artistic Ryan Hasse a anunțat în mod concret că Biserica este „f*!regele vechi, ” și ei ar primi luminile înapoi în curând. Apoi, Danielle Robinette-în personaj ca ofițer narator auto—referențial Lockstock-a explicat că uneori în teatrul comunitar, trebuie să lucrezi cu ceea ce ai, ca o biserică veche ca teatru și să ai actori care joacă roluri multiple și părul lor nu are sens pentru fiecare personaj pe care îl joacă. A fost o improvizație genială.

chiar și în Marea de talente excepționale din Urinetown, Robinette iese în evidență. Ea comandă fiecare scenă ca ofițer de aplicare a regulilor Lockstock, care este și naratorul spectacolului, explicând elementele de bază ale muzicalelor micuței curioase Sally, interpretată de Caitlin plină de inteligență și curaj perfect. Acest duo nu este doar fantastic pe scenă, dar este, de asemenea, responsabil pentru coregrafia remarcabilă (Rife) și părul și machiajul (Robinette). Cumva Rife, împreună cu sora ei, Amanda Rife, au făcut coregrafia amuzantă, cu zgomote în mișcare lentă, aplauze ale Corului Evangheliei și sărituri de iepurași.

designul de păr și machiaj al lui Robinette este foarte atent, la fel ca și designul costumelor de Nicholas Staigerwald. Săracii plătiți colegilor au diverse coafuri tachinate și ciufulite și poartă haine galbene care amintesc de hainele din epoca depresiei-mici imprimeuri florale, șosete pentru genunchi, rochii de sac; în timp ce bogații poartă rochii, nasturi și polo în nuanțe albastre—evocând un simbolism subtil al urinei vs.apă curată. Cei doi ofițeri de poliție sunt un alt contrast ca badass booted pin-up fete cu Marilyn Monroe machiaj și peruci bobbed strălucitoare.

distribuția Urinetown la Teatrul Stillpointe. Fotografie oferită de Stillpointe Theatre.

coregrafia este atât de excepțională în parte pentru că și regia este extraordinară. Regizorul Grace Anastasiadis, care a ajutat la coregrafie, se asigură că se întâmplă povești pe fiecare centimetru al scenei. Fiecare actor este angajat, chiar și atunci când nu sunt în centrul unei scene. Publicul are atât de multe de privit și atât de multe de distrat datorită direcției nuanțate și active a lui Anastasiadis. În timp ce primul act clips de-a lungul într-un ritm rapid, al doilea act se situează un pic până când numerele de grup mai mari lovi cu piciorul în aproximativ jumătate. Acest lucru s-ar putea datora căldurii opresive din weekendul de deschidere a bisericii vechi (pe care Stillpointe a încercat să o atenueze cu programe care se dublează ca fani de mână, precum și cu fani de mână suplimentari pentru membrii publicului).

la impactul vizual al spectacolului se adaugă designul pitoresc elegant al lui Ryan Hasse, cu steaguri electorale de jumătate de cerc vechi, grămezi de gunoi aranjate artistic și foi albastre zdrențuite drapate în spatele casei, învăluind publicul în această lume afectată de secetă. Designul de iluminat al lui Adrienne Giesezl spală scena în nuanțe galbene, iar proiecțiile lui Johnny Rogers funcționează foarte bine pe trei pereți ai spațiului înalt al Bisericii. Sunt deosebit de interesante scenele în care cuvintele graffiti turnate care apar în timp real pe pereți sau când o bucată de cărămidă veche pare să cadă pentru a dezvălui stele în timpul romanticului „urmează-ți inima.”

” Follow Your Heart ” prezintă, de asemenea, hilar rolurile romantice, Bobby Strong (Brice Guerriere) și Hope Cladwell (Sarah Burton), care au unele armonii de putere care compensează publicul să nu poată auzi o mulțime de cântări, deoarece toți actorii cântă fără Microfoane. Guerriere este un om de frunte la egalitate cu eroii slapstick din filme parodice precum” Airplane „sau” Naked Gun.”Expresivitatea sa devine mai puternică pe tot parcursul spectacolului, iar bucuria sa de a juca acest personaj este infecțioasă.

un alt standout este Christopher Kabara, care joacă CEO-ul UGC Caldwell B. Cladwell ca un delicios rău, bisexual Tati Warbucks Disney ticălos. Un punct culminant este atunci când vine în public pentru a cânta „Nu fi iepuraș.”Seth Fallow, înalt, cu părul roșu, apare în ansamblu ca Tiny Tom, cu o singură linie și expresii sărate. Întreaga echipă-actori de conducere și de sprijin, iluminat, proiecții, coregrafie, direcție—strălucesc pe numere de grup precum „Run, Freedom, Run.”

sunt sigur că citez o replică din Urinetown, când spun despre emisiunea lui Stillpointe:” când trebuie să pleci, trebuie să pleci ” … la această producție fantastică.

timp de funcționare: aproximativ 2 ore, cu o pauză de 15 minute.

Urinetown: musicalul, prezentat de Stillpointe Theatre, joacă până pe 14 iulie 2018, la Mount Vernon Place United Methodist Church, 10 E. Mount Vernon Place Din Baltimore, MD. Pentru bilete, cumpărați-le online.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.